unknown
Himmerlands Flytteforretning ApS
ERFAREN FLYTTEFORRETNING
Anders Jørgense…
9.4
(145 bedømmelser)
3
17-03-2024
søde og hurtige, dog stilte de ALT mit flyttegods ind helt vildt rodet i depotrummet. jeg måtte selv tage alt ud og stille det ordenligt ind efter..
5
12-09-2023
Alt gik godt som forventet. Vel udført arbejde. Jeg har også anbefalet jer til dem som vi kender i forbindelse med flytning.
5
02-09-2023
Det gik som planlagt og forventet
5
17-10-2022
Utrolig flot arbejde, skønt team de sendte til os. God stemning, hjælpsom og arbejdtsom
5
11-10-2022
Alt gik som planlagt, flinke flyttefolk så ug herfra
5
05-09-2022
Perfekt flytning, meget effektive.
5
30-08-2022
Super og professionel flytning ad venlige og seriøse flyttemænd.
5
01-07-2022
Super oplevelse.
Allan
Givet for opgaven:
Flytning af enkelte møbler/hvidevarer
5
28-06-2022
Et par rare unge herrer, der snuppede sofaen og leverede den med et smil
Allan Givet for opgaven:
Flytning af enkelte møbler/hvidevarer
5
09-06-2022
Tak for hjælpen - flot arbejde
Vis flere bedømmelser
Ditte
Verificeret
1
Ditte Sophie Jakobsen
18-12-2023
Ditte
Verificeret
Flytning af 6 værelses lejlighed
Meget useriøs opgaveløsning. Blev lovet 2 små flyttebiler, der kom 1 LILLE.
Ligeledes lovet 2 flyttemænd. Der kom 1, samt 1 i oplæring. Useriøs tilgang til opgaven, da der blev brugt mere tid på at oplære frem for at løse opgaven.
Papirer, som skulle være sendt hver måned (Leje af depot) er ikke sendt. Der er lavet aftale om afdrag på flytningen, da denne var langt over forventet tid/pris. Har oplevet andre flytteforretninger, der kunne gøre det til den halve pris og halve tid.
Bliver truet med advokater, da jeg konfrontere ejer om vores oplevelse. I stedet for at nå til enighed, bliver man truet. Sikke en professionel tilgang til sine kunder. Flyttehjælp/leje af depot blev foretaget 27.09.2023, og vi modtager den første regning d. 5. december, som vel og mærket er markeret som 2. Rykker. Hvor er den første regning, samt 1. Rykker? Ingen steder at finde. Dette bliver pointeret flere gange. Ejer kan heller ikke selv finde den i sit system. Vi kan ikke betale en regning, der ikke er modtaget. Vi skal ikke selv holde styr på hvad der er betalt, når der er en afdragsordning. Så skal der laves en opgørelse over det indbetalte beløb, så der er enighed om finanserne. Dette har vi ikke modtaget efter beløbet er indbetalt. Det måtte vi jo selv holde styr på (være deres bogholder) Den eneste regning vi modtager er d. 5. December, altså over 2,5 månede efter flytning. Er ligeledes blevet låst ude af depotet, længe før denne regning er modtaget. Men ejer kan ikke sige præcis hvornår der er låst af, men griner i telefonen og kræver penge for et rum vi ikke har adgang til. Truer kun med advokater fordi han føler sig krænket af mine udtalelser/anmeldelser om firmaet. Jeg har ytringsfrihed og er i min fulde ret til at udvise min utilfredshed. Dette er en meget useriøs virksom som har en yderst uprofessionel tilgang til sine kunder.
Dato for oplevelse: 27. september 2023
Ligeledes lovet 2 flyttemænd. Der kom 1, samt 1 i oplæring. Useriøs tilgang til opgaven, da der blev brugt mere tid på at oplære frem for at løse opgaven.
Papirer, som skulle være sendt hver måned (Leje af depot) er ikke sendt. Der er lavet aftale om afdrag på flytningen, da denne var langt over forventet tid/pris. Har oplevet andre flytteforretninger, der kunne gøre det til den halve pris og halve tid.
Bliver truet med advokater, da jeg konfrontere ejer om vores oplevelse. I stedet for at nå til enighed, bliver man truet. Sikke en professionel tilgang til sine kunder. Flyttehjælp/leje af depot blev foretaget 27.09.2023, og vi modtager den første regning d. 5. december, som vel og mærket er markeret som 2. Rykker. Hvor er den første regning, samt 1. Rykker? Ingen steder at finde. Dette bliver pointeret flere gange. Ejer kan heller ikke selv finde den i sit system. Vi kan ikke betale en regning, der ikke er modtaget. Vi skal ikke selv holde styr på hvad der er betalt, når der er en afdragsordning. Så skal der laves en opgørelse over det indbetalte beløb, så der er enighed om finanserne. Dette har vi ikke modtaget efter beløbet er indbetalt. Det måtte vi jo selv holde styr på (være deres bogholder) Den eneste regning vi modtager er d. 5. December, altså over 2,5 månede efter flytning. Er ligeledes blevet låst ude af depotet, længe før denne regning er modtaget. Men ejer kan ikke sige præcis hvornår der er låst af, men griner i telefonen og kræver penge for et rum vi ikke har adgang til. Truer kun med advokater fordi han føler sig krænket af mine udtalelser/anmeldelser om firmaet. Jeg har ytringsfrihed og er i min fulde ret til at udvise min utilfredshed. Dette er en meget useriøs virksom som har en yderst uprofessionel tilgang til sine kunder.
Dato for oplevelse: 27. september 2023
Evald
5
Evald Eriksen
24-01-2021
Evald
Flytning til 2 adresser fra Aarhus til kbh
Fantastisk service. Alt klappede perfekt
Helle
Verificeret
5
Helle Kent Garcia Calzado
20-11-2018
Helle
Verificeret
Flytning fra stue lejlighed til 3 sal
Hej den bedste oplevelse !! Claus og Henrik flyttede for mig i dag...fra en stue lejlighed til 3 sal...De er top professionelle, lynhurtige og meget behagelige.Passede så fint på mine ting og baksede med en sofa som jeg, set i bakspejlet, skulle ha skilt af...de gav ikke op men ser en ære i at gøre deres arbejde og mere til!
Tusind tak søde flyttemænd og husk at passe på jeres helbred :) mvh Helle Kent Jensen
Tusind tak søde flyttemænd og husk at passe på jeres helbred :) mvh Helle Kent Jensen
Verificeringer
CVR 26106834. Se mere på Proff og Virk
Besøg firmaets hjemmeside.
Kategorier
nummer 96 i kategorien Enkelt Transport
nummer 148 i kategorien Flyttefirma
nummer 96 i kategorien Fragt
nummer 206 i kategorien Hestetransport
nummer 138 i kategorien Opmagasinering
nummer 171 i kategorien Værditransport
Åbningstider
Mandag |
06:30 til 21:30 |
Tirsdag |
06:30 til 21:30 |
Onsdag |
06:30 til 21:30 |
Torsdag |
06:30 til 21:30 |
Fredag |
06:30 til 21:30 |
Lørdag |
10:00 til 17:30 |
Søndag |
10:00 til 17:30 |
Hjortkjærsvej 7, 9600 Aars, Denmark
Flyttetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
×