CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Shehzeb Sean Yo…
Pengene skulle betales kontant, hvilket han ringede og sagde aftenen før flytningen. Jeg fik aldrig en faktura, selvom jeg bad om den flere gange. Flere af mine møbler blev ødelagt og blev ikke fuldt erstattet. Jeg måtte bruge flere dage på at få bare et lille erstatningsbeløb.
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Christian, tusind tak for dine fornemme anmeldelse, den betyder uffatteligt meget. Især efter den forrige hændelse med vores interne misforståelse, hvor du nedenstående har skrevet en 1 stjernet anmeldelse grundet miskommunikation. Det er altid dejligt når man kan komme til enighed omkring den udfordring man står med, især når tingene ikke går som smurt fra første øjeblik. Med det sagt betyder ændringen i din anmeldelse en hel del, og vi er glade for at du som kunde kunne være forstående overfor den magt man som privatkunde reelt set har overfor firmaer generelt ved enten at lave en god eller dårlig anmeldelse ud fra noget der ikke er helt substantielt eller taget ud af proportion. Mvh CareFlytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Christian, tusind tak for dine fornemme anmeldelse, den betyder uffatteligt meget. Især efter den forrige hændelse med vores interne misforståelse, hvor du nedenstående har skrevet en 1 stjernet anmeldelse grundet miskommunikation. Det er altid dejligt når man kan komme til enighed omkring den udfordring man står med, især når tingene ikke går som smurt fra første øjeblik. Med det sagt betyder ændringen i din anmeldelse en hel del, og vi er glade for at du som kunde kunne være forstående overfor den magt man som privatkunde reelt set har overfor firmaer generelt ved enten at lave en god eller dårlig anmeldelse ud fra noget der ikke er helt substantielt eller taget ud af proportion. Mvh CareFlytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Christian, tusind tak for dine fornemme anmeldelse, den betyder uffatteligt meget. Især efter den forrige hændelse med vores interne misforståelse, hvor du nedenstående har skrevet en 1 stjernet anmeldelse grundet miskommunikation. Det er altid dejligt når man kan komme til enighed omkring den udfordring man står med, især når tingene ikke går som smurt fra første øjeblik. Med det sagt betyder ændringen i din anmeldelse en hel del, og vi er glade for at du som kunde kunne være forstående overfor den magt man som privatkunde reelt set har overfor firmaer generelt ved enten at lave en god eller dårlig anmeldelse ud fra noget der ikke er helt substantielt eller taget ud af proportion. Mvh CareFlytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Stine vi er super glade for din flotte ord om vores medarbejdere, vi bestræber os på at alle vores kunder får den bedste personlige service gennem hele forløbet. At kunden er utilfreds er aldrig noget vi ønsker, og derfor er vi som sagt virkelig kede af at stå i denne situation. En dårlig anmeldelse rækker langt for små/mellem store virksomheder som os, og derfor er det bare altid vigtigt for os at få ytret os og beskrive vores side af sagen, Og i dette tilfælde bliver vi nød til at nævne at vi kom til verbal enighed over telefonen, i anledning af den situation vi stød på ved selve fraflytningsadressen. Og vi hos Careflyt har efterfølgende.levet op til de betingelser vi har aftalt, Du er mere end velkommen til at give os et kald, vi er altid åbne overfor at snakke med vores kunder Mvh CareflytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Stine vi er super glade for din flotte ord om vores medarbejdere, vi bestræber os på at alle vores kunder får den bedste personlige service gennem hele forløbet. At kunden er utilfreds er aldrig noget vi ønsker, og derfor er vi som sagt virkelig kede af at stå i denne situation. En dårlig anmeldelse rækker langt for små/mellem store virksomheder som os, og derfor er det bare altid vigtigt for os at få ytret os og beskrive vores side af sagen, Og i dette tilfælde bliver vi nød til at nævne at vi kom til verbal enighed over telefonen, i anledning af den situation vi stød på ved selve fraflytningsadressen. Og vi hos Careflyt har efterfølgende.levet op til de betingelser vi har aftalt, Du er mere end velkommen til at give os et kald, vi er altid åbne overfor at snakke med vores kunder Mvh CareflytRigtig fin flytning, og søde flyttemænd.
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Simone tak for din fine anmeldelse, det betyder meget Vi var glade for din hjælp og håber du er faldet godt til rette. Mvh CareFlytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Simone tak for din fine anmeldelse, det betyder meget Vi var glade for din hjælp og håber du er faldet godt til rette. Mvh CareFlytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Pernille, tusind tak for dine flotte ord. Vi elsker når vores kunder er glade og tilfredse, det har været en stor fornøjelse at flytte for dig, vi håber alt er vel! Mvh CareFlytBesvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Pernille, tusind tak for dine flotte ord. Vi elsker når vores kunder er glade og tilfredse, det har været en stor fornøjelse at flytte for dig, vi håber alt er vel! Mvh CareFlytEn dag med masser af humor, en super god flytning hvor alt gik som det skulle. ;) Tak for jer, tak for den fine gavekurv og ikke mindst - tusind tak for hjælpen!
Udlandsflyt fra Frederiksberg til Paris
Deres medarbejdere udarbejdede en plan og pris i tæt samarbejde med mig, hvilket var meget betryggende og selve flytningen gik godt! Stort klap på skulderen til drengene der kørte den lange tur samt fik båret møblerne op på 4.sal!
Jeg kan klart anbefale CareFlyt.
Hurtig service
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Kirsten! Vi er glade for at vi kunne løse både din opgave, samt de uforudsete udfordringer der opstod undervejs. Vi er rigtig gode til at tage stilling til vigtige beslutninger og tage ekstra fat under lidt pressede omstændigheder, da vi i denne branche tit oplever det, og dermed skal forbedre os og opgrader vores færdigheder, for at opretholde det niveau det kræver. Det vigtigste er at du følte dig tryg under hele processen, og fik den service og det du ønskede da du bookede os som dit flyttefirma. Vi håber på alt det bedste med din produktion af Cake Creations og forhåbentligt nyopstartede butik inden længe. Vi vil helt klart holde os opdateret omkring hvordan det forløber sig, og lige komme ned forbi og smage de forskellige lækkerier vi kan se du tilbyder. Alle de bedste hilsner fra CareFlytFlytning til min nye lejlighed
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Amina! Vi er glade for at du tog chancen med os! Det gør os meget stolte, at vi har kunnet sørge for at opfylde dine behov, og levere en god service og behagelig oplevelse. Vi ønsker dig held og lykke i dit nye hjem. Mvh CareflytFlytning fra 3 værelses til 5 værelses lejlighed
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Irena Tusind tak for din fine anmeldelse, vi bliver altid begejstret når kunderne er glade og tilfredse! Vi ønsker jer alt held og lykke i jeres nye hjem. Mvh CareflytCareflyt
Jeg stod i en presset situation med en flytning. Sean fra Careflyt var fuldstændig fantastisk og forstående. En dage efter var flytning ordnet og overstået.Tak!
Jeg vil til enhver tid anbefale Careflyt.
Top servic
God kommunikation
Gode tilbud/priser der holder hvad de lover
Dygtige og profesionelle flyttemænd
Kundepleje
Jeg har flyttet mange gange i mit liv men Careflyt er helt sikkert det bedste flyttefirma til dato
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Lenea! Det havde vi slet ikke regnet med, at få så god og uddybende en anmeldelse, da vi altid bare gør som vi nu skal efter den standard vi føler der skal gives. At du så har set det som din allerbedste flytning nogensinde, er vi meget stolte og beæret over at have kunnet give dig. Det er meget vigtigt for os, at man føler sig forstået og tryg omkring hele forløbet. At du så nævner det samt fremhæver det i din flotte anmeldelse, gør at vi bliver bekræftet i at den standard, service og kvalitet vi prøver at opretholde, også er blevet leveret som lovet og at det os bliver modtaget som højere end forventet. Det er nemlig målet hos CareFlyt. Vi synes også at det var en en rigtig god og hyggelig flytning, og at der var glæde og smil samt alt forløb som det nu skulle, og endnu bedre at det så var en helt perfekt oplevelse for dig. Al held og lykke fremover, fra alle os hos CareFlyt. Vi står altid til rådighed til en anden god gang.Flytning
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Yasmin Vi er virkelig glade for at høre alt gik over din forventninger. Tak for den varme anbefaling Mvh CareFlytFlytning af 2 værelses
De fortstod virkelig at passe på min ting og udnytte hver et minut.
Deres priser er virkelig til at stole på, de gav mig en fast pris som var en af de billigste på markedet, men service var over al forventning.
Tusind tak igen til CareFlyt for den bedst mulige flytteoplevelse, kan KUN anbefales!! :)
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Melanie. Først og fremmest vil vi gerne sige tusind tak for en god flytning, og vi håber du er faldet godt til. Vi er også super glade for at alle dine forventninger blev overgået. Tak for din varme anbefaling, og tillykke med lejligheden. Mvh CareFlyt4 værelser
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Darien. Tak for en god flytning, og tillykke med det nye sted. Tak for din anbefaling af os. Mvh CareFlytFlytning af 3 værelses lejlighed
De var ualmindeligt venlige og super professionelle, tempoet var højt fra start til slut og godt humør.
Bedst af alt tog de virkelig sig af hvis der stod forsigtig på mine kasser. De kan varmt anbefales herfra og ville med glæde bruge dem igen.
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Michelle. Vi vil gerne starte med at sige tusind tak for at du har valgt at give os en bedømmelse, og hvilken en af slagsen. Vi håber i er faldet godt til, og mange gange tillykke. Tak for alle de fine ord, og den varme anbefaling af os. Mvh CareFlytKlarer sagen professionelt
Må sige at smilet, modet og engagementet var med under hele flytningen.
Kan ikke sætte en finger på noget dårligt her og vil til en hver tid anbefale CareFlyt!
Så tvivl ikke med at få CareFlyt til at klare jeres flytteopgave, små som store.
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Stefan. Vi er virkelig glad for at hele flytningen gik lige som det skulle. Vi går altid efter at kunden får opfyldt alle deres behov, og det er vi glade for at vi endnu en gang har formodet at gøre dette. Tillykke med det nye sted, og tusind tak for den varme anbefalingKategorier
Portfolio
Privat flytningOver al forventning. Careflyt leverede service fra øverste skuffe, og viste stor interesse samt empati for vores flytning. Endvidere var de super fleksible, da vi fik lidt udfordringer grundet byggearbejde mm. på den nye adresse. Trods det, at de havde arbejdet hele dagen. Jeg kan anbefale Careflyt. |
Erhvervs flytningHer kan vi med stolthed sige, at vi blev bedt om at flytte for kongelig hofleverandør, som har the butikker rundt om i verden. De skulle flytte deres butik, fra Odense til Kbh, og bad os hos CareFlyt om at klarer opgaven. (Lidt om hvad de synes om selve flytningen) “Vi er rigtig glade for den service og forsigtighed omkring vores ting. Prisen var fast og i den gode ende. Vi var alt i alt rigtig tilfredse og kan varmt anbefale CareFlyt” |
Privat flytning“Tak til CareFlyt, som får mine varmeste anbefalinger. Flytningen gik som den skulle, og alle aftaler blev overholdt. God kommunikation hele vejen igennem, og fast (god) pris! :-) De 2 flyttemænd Sean og Alexander klarede det så godt. De ankom til tiden, var profesionelle, passede på mine ting, og var i godt humør. Alt i alt en rigtig god oplevelse” |
Privat flytning“Fantastisk service og oplevelse Fantastisk service og oplevelse! Vi er meget glade for at vi valgte CareFlyt som flyttefirma. Jonas og Stefan gjorde et rigtig godt stykke arbejde. Alt blev overholdt og de var meget høflige og dedikeret. Der var nogle ting vi havde glemt at nævne som en stor skulptur i garagen, vi bare skulle have med med og vejede lidt over 70kilo. Det fandt de hurtigt en løsning på og samtidig ikke smed en ekstra regning oveni den faste pris. Så alt i alt super god service, god fast pris, alle aftaler overholdt og en meget god oplevelse for os. Vi giver herfra de varmeste anbefalinger til CareFlyt. Mvh Maria” |
Privat flytning“Careflyt |
Privat flytning“Care Flyt var professionelle hele vejen… Care Flyt var professionelle hele vejen igennem. De kom til tiden, både ejer og to flyttemænd. Mændene gik igang, alt imens lejligheden blev gennemgået af ejer. Flytningen tog ca 5 timer. Vi lagde selv timer i. Alle 70 kasser stod klar på gaden da de og kom, og på tilflytningsadressen, havde vi 4 mænd til at hjælpe. Alt i alt en god oplevelse” |
Åbningstider
Mandag |
08:00 til 00:00 |
Tirsdag |
08:00 til 00:00 |
Onsdag |
08:00 til 00:00 |
Torsdag |
08:00 til 00:00 |
Fredag |
08:00 til 00:00 |
Lørdag |
08:00 til 00:00 |
Søndag |
08:00 til 00:00 |
Flyttetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
Rapporter andet
Betalingen finder sted direkte til flyttefirmaet, ved endt flytning.
Prisen inkluderer forbrug af benzin/diesel. Prisen inkluderer ikke eventuelle broafgifter eller færgeafgifter.
Besvarelse fra CareFlyt v/ Shehzeb Sean Younis
Hej Christian, tusind tak for dine fornemme anmeldelse, den betyder uffatteligt meget. Især efter den forrige hændelse med vores interne misforståelse, hvor du nedenstående har skrevet en 1 stjernet anmeldelse grundet miskommunikation. Det er altid dejligt når man kan komme til enighed omkring den udfordring man står med, især når tingene ikke går som smurt fra første øjeblik. Med det sagt betyder ændringen i din anmeldelse en hel del, og vi er glade for at du som kunde kunne være forstående overfor den magt man som privatkunde reelt set har overfor firmaer generelt ved enten at lave en god eller dårlig anmeldelse ud fra noget der ikke er helt substantielt eller taget ud af proportion. Mvh CareFlyt